tokrädd för getingar!

Datum: 2010-05-19 Tid: 07:57:09

Jag är ju så jävla löjlig! Det är en geting i mitt vardagsrum, och hur hanterar jag situationen? Jo, jag stänger in mig och Adrian i mitt rum och ringer Patrik i panik, så han är på väg hit för att döda fanskapet! Så nu sitter jag här med datorn och min kopp kaffe (blev tråkigt att bara sitta här, så var modig och hämtade dom), och Adrian i sin babysitter. Fick sån panik så jag lyfte upp hela babysittern med honom i och sprang in i rummet.

Men jag har faktiskt total fobi för såna där småkryp, är räddare för dom än för operationen om jag ska vara ärlig. Och min fobi kommer säkerligen från min omgivning när jag växte upp. Nämner inga namn, men misstar man ett prasslande kvitto i byxbenet för att vara en geting och springer runt i panik så är det nog inte så konstigt att jag är rädd för de rackarna jag också!

Kommentarer
Postat av: matkri

hehe.

en av killarna jag bodde med i luleå var likadan, så vi bestämde oss för att hjälpa honom. vi fångade en geting och kylde ner den så vi kunde binda en sytråd runt den, sedan knöt vi fast tråden i handtaget till hans dörr. snällt va?

Datum: 2010-05-19 Tid: 14:25:45
http://kristensson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Nu blev jag nyfiken.

Vem i din omgivning var det som var så rädd för getingar?

De små liven är väl inget att vara rädd för. ;-)

Datum: 2010-05-19 Tid: 22:58:14
Postat av: Inger (Gammelfaster)

Ha ha ha... ja vem var det som var/är så rädd för getingar eller var det konsumkvittona som var värst ;P

Datum: 2010-05-22 Tid: 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback