tisdag

Datum: 2010-05-25 Tid: 12:27:52

Hujedamig! Idag har vi varit till sjukhuset för att lämna blodprov, och därefter till familjerätten. På mötet med familjerätten fick jag ont igen, och jag hade inte mina smärtstillande med mig. Duktigt jobbat där Therese! Känns lite som att smärtan var tvungen att komma en sista gång innan operationen för att säga hej då. Mitt svar till den blir: Hej då smärtan, det var inte trevligt att lära känna dig så pass bra som jag gjorde och jag hoppas att vi aldrig ses igen!

Annars så har jag inte mkt planerat. Mammi kommer någon gång under dagen och hämtar Adrian. Han ska ju vara hos henne under tiden jag är på sjukhuset i Skene. Får väl se om jag orkar ta emot annat besök, en kompis hade en present till Adrian men nu känner jag att jag är så himla trött. Får nog ta det en annan dag.

Ikväll ska jag iallafall ta ett bad när inte Adrian är hemma. Var jättelängesen jag gjorde det. Så måste jag skrubba mig ren inför op imorgon. Ska bli så jäkla skönt att bli av med skiten nu! Sen frågar folk om jag är nervös inför operationen. Nej, det är jag inte. Den smärta jag har genomlidit pga denna jäkla gallsten är nog mycket värre än smärtan jag kommer uppleva efter operationen. Sen har jag ju ganska nyligen fött barn, så hallå liksom! ;) Den där operationen är nog en baggis!

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med min plutt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du snackar om smärta vid operation och gallsten.

Det är ju ingenting jämfört med vad vi gubbar lider vid en förkylning.

Då e de synd om oss! :-)

Datum: 2010-05-25 Tid: 16:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback