tillbaaaaka!

Datum: 2010-05-10 Tid: 18:54:18

Nu är jag tillbaka i bloggen, och det har hänt sååå mycket sen sist!

Adrian
Min "lille" son väger nu över 5 kg och är 58 cm lång.
Han har börjat le när man pratar med honom.
Och stora killen sover i sin egen säng i sitt eget rum nu =)
Fast han vaknar fortfarande på nätterna och vill äta.

Gallstenen
Kan för det första dra åt helvete ;)
Och jag opereras för det den 26 maj. Tänk på mig då!
Skönt iaf att jag inte har haft ont på över en vecka ^^

Socialt
Pappa och Inger kom ner och hälsade på förra helgen. Mycket trevligt ^^
Jag och mammi har hunnit blivit riktigt osams, men nu är vi vänner igen! =)
Vi trivs fortfarande bra på spädis, synd bara att det inte är nu i veckan.
Jag har börjat prata med många människor dagligen i telefon. Dagligen!
Vi är ute varje dag och hittar på saker. Väldigt skoj! ^^

Dop
Dopet är bokat och klart i Knivsta gamla kyrka den 10onde juli.
Inbjudningar ska Veronika hjälpa mig med i photoshop.
Hittills på gästlistan står 51 personer, tur att några kommer tacka nej ;)

Övrigt
Jag ska försöka flytta till Hedvigsborg i slutet av sommaren.
Det är förbannat kul att köpa bebiskläder, och idag blev det lite för dyrt!
Men min prins är värd det, så får snåla med de pengar jag har kvar.

Och nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Skönt att ha internet igen iallafall ^^ Kanske jag slipper en hög telefonräkning när jag har terrat en jäkla massa folk under tiden jag varit socialt missanpassad. Men nu är vi tillbaka, och ni kan räkna med täta uppdateringar!

(Måste säga att jag är imponerad av mina läsare! Statistiken har inte sjunkit trots den dåliga uppdateringen! Det tackar jag för!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback