saknar mitt hjärta redan!

Datum: 2010-05-25 Tid: 17:49:33

Nu har Adrian åkt till mormor. Saknar honom redan! Och tanken på att inte få träffa honom på två dygn är inte alls rolig! =( Men man får se det positivt, efter detta är jag smärtfri och behöver inte oroa mig för att inte kunna ta hand om honom. Underbart ju!

Patrik är här och vi ska passa på att åka någonstans och äta. Frågan är bara vart? Vi vet inte riktigt vad vi är sugna på. Kommer kännas konstigt att sätta sig i en bil utan att ha bilbarnsstolen med Adrian jämte, haha! Det är helt sjukt hur tomt det känns när ens barn inte är hos en. Och ändå känner man att man vill kunna göra vad man vill ibland. Man kan inte både äta kakan och ha den kvar, helt omöjligt! ;)

Nä, nu drar vi ut och raggar käk! Bye! Älskar min lilla plutt över allt annat! <3 (Patrik sa precis "Nu backar vi tillbaka några månader när du sa att din blogg inte kommer bli någon mammablogg!" Haha, ja. Det är ju precis vad det blivit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback