så många personer att tacka!

Datum: 2010-05-28 Tid: 23:06:19

Vet ni vad? Nu känns det knappt av att jag opererades för två dagar sen! Det känns bara när jag gör någon hastig rörelse eller bär lite tyngre. Och det är mycket tack vare Veronika och Shiva, att de har varit så gulliga och hjälpt mig med Adrian igår/ inatt/ idag så jag har fått vila. Stoooort tack!

Dessutom hjälpte Patrik mig med Adrian ikväll, jag var grymt trött efter äventyret i staden tidigare under dan. Så ett stort tack till dig med vännen! Du har hjälpt mig varje gång jag fått ont och frågat dig om hjälp, du är underbar!

Sen vill jag självklart tacka min snälla mammi som tog hand om min lille plutt när jag var på sjukhuset och Heidi som körde mig dit och hämtade mig! Och så får jag inte glömma alla som hjälpt mig med Adrian när jag haft ont, verkligen jättetack! Ni vet vilka ni är, ingen nämnd och ingen glömd! (Nu har jag fått ont så många gånger så jag skulle säkert glömma av någon)

Och tack till alla som frågat hur jag mår, det betyder mycket för mig! Till och med min mentor från spädis har ringt och kollat hur allt har gått, hon är verkligen go hon!

Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner och familj som ställer upp, och ni får inte tveka att fråga om ni behöver hjälp med något! Kan jag så hjälper jag till!


Det blev många tack, men vet ni vad?
Nu tror jag den här helvetesresan är avslutad =)
No more pain, hopefully!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback