mums!

Datum: 2010-05-25 Tid: 19:31:38

Jag och Patrik beslöt oss för att äta på en spansk restaurang. För min del blev det grillspett (fläskfilé) och potatisklyftor med rödvinsås. Mums! Servitrisen frågade var vi kom ifrån och vad anledningen var att vi hade flyttat hit, så svarade Patrik sin fd flickvän. Då sa hon "och nu har du en ny!", haha! När vi nekade så blev hon generad och tog sig för kinden och bad om ursäkt, hahaha! Alla som inte känner oss tror att vi är tillsammans! Det var en liten bebis som grät där någonstans också, saknade Adrian ännu mer då ju! Men han har det ju bra hos mormor och jag ska passa på att lägga mig tidigt. Orkar inte ens med ett bad ikväll, då är man trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback