min son är underbar!

Datum: 2010-05-10 Tid: 20:04:23

Idag har jag och Rachel varit på stan med våra barn och fördrivit lite tid. Både shoppat och fikat, och det var riktigt nice! Under fikan så satt jag med ryggen mot två killar (och de satt med ryggen emot mig) och hade precis matat Adrian. Slänger upp honom över axeln och försöker få honom att rapa, och siiiiicken jäkla rap han lägger av. Rachel såg hur killarna ryckte till och kollade bak på Adrian, de är nog inte vana vid bebisrapar. Haha! Det gav oss ett gott skratt må jag säga =)

Och medan vi var på stan hämtade Patrik ut mitt modem och kopplade in det. Underbart att slippa göra det själv. Jag kan nog, men är ju så satans oteknisk. Patrik skulle kunna göra det i sömnen tror jag ^^ Så tack vännen för hjälpen!

Angelica har krävt av mig att ta kort på det jag köpte till Adrian idag, så jag får väl göra henne till viljes då. Måste bara ladda kameran först ^^

Kommentarer
Postat av: Angelica

Duktig du som håller dina löften ;)

Datum: 2010-05-11 Tid: 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback