lite pladder bara

Datum: 2010-05-23 Tid: 23:36:17

Har beställt en sak från nätet till Adrian, och samtidigt passade jag på att beställa till Adrians fru Hailey (min kompis Rachels dotter, vi brukar skämta om att dom ska gifta sig när de blir vuxna, hehe). Adrian måste ju baskemej veta redan nu att man ska skämma bort sin flickvän! ;) Dock kan jag inte skriva vad det är utifall att Rachel skulle läsa, men ni får veta sen =)

Ikväll har vi bara tagit det lugnt sen vi kom hem. Reflekterat över resan och kommit fram till att jag vill tillbaka! När vi kommer upp nästa gång (i juli) så vill jag stanna lite längre än denna gången. Finns så många människor man vill hinna träffa! Dessutom är det så himla kul att se stolta morfadern =) Kanske kan man till och med stanna tills pappa fyller år. Då blir det nog tre veckor i så fall. Får hoppas att familjen däruppe orkar med oss så länge, och att dom inte ska iväg någonstans. Vi får se helt enkelt.

Först nu har ryggvärken försvunnit. Över tolv timmars värk, det ni! Fasen värre än värkarna jag hade när Adrian ville komma till världen! Inte värre i smärtgrad, men när Adrian föddes så kom det ju något gott av det. Men denna värken är ju totalt meningslös!

Imorgon ska jag packa upp allt vi hade med oss. Ska bli spännande att se allt som Adrian har fått =) Och om jag orkar ska jag städa också, men det är prioritet nummer hundrafemtisju. Skulle vara skönt att komma till ett rent hem efter operationen, men lite skit i hörnen har ingen dött av ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback