krångel krångel krångel!

Datum: 2010-05-11 Tid: 10:57:27

Morgonen började bra, lyckades boka om min tid till kirurgmottagningen (informationsmöte inför op) den 20/5 till den 18/5 för att kunna följa med till Uppland nästa vecka. Hoppas kunna boka om Adrians läkartid också, men det ska nog inte vara några problem.

Dock när jag startade datorn så var det internettrassel! Jag fattar inte, har jag gjort internetguden något eller? Dra åt helvete så sur jag blev innan jag fick ordning på det. Och inte har jag nån aning om hur jag gjorde heller. Och så ringde jag för att anmäla intresse på lägenheten jag vill ha, och tror du inte på fan att någon annan redan har hunnit före? Jag hoppas att den personen ångrar sig, för jag vill ha den! Då kommer jag ha altan till och med och bo granne med Rachel. Kan ju inte bli bättre. Jag håller iallafall alla tummar jag har för att det ska gå min väg. Gör det inte det ska någon få sota! Vet bara inte vem än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback