känsliga läsare varnas!

Datum: 2010-05-29 Tid: 10:43:39

Som rubriken antyder så bör inte känsliga personer läsa detta, och gör ni det ändå så skyll er själva!

Adrian skrämde mig rejält imorses. Han gallskrek verkligen, och som vanligt trodde jag att han var hungrig. Då brukar jag alltid prata med honom medan jag gör iordning hans flaska så han vet att jag hört honom (det går lite snabbare att göra så än att börja gulla med honom direkt). Iallafall så märkte jag när jag skulle ta upp honom att hans blöja läckt under natten, den var proppfull och genomdränkt med både kiss och bajj, och han fortsatte skrika. Gjorde honom ren och gav honom flaskan men han var inte särskilt hungrig, så då lät jag honom ligga på soffan med en öppen blöja och han var fortfarande lite ledsen. Så bajjade han igen. Som rinnande vatten! Rinnande senapsgult vatten med vita små klumpar i. Eftersom han aldrig har haft sånt bajj innan och var ledsen så trodde jag något var riktigt fel med hans mage, men efter att ha pratat med sjukvårdsupplysningen så är jag lugn igen. Han har återgått till sitt normala glada jag och bebisars bajj kan tydligen se ut på 1000 olika sätt!

Minsta lilla annorlunda åt det konstiga hållet med sin bebis och man blir livrädd! Fya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback