hemma och mår bra ^^

Datum: 2010-05-27 Tid: 11:10:42

Nu är jag hemma igen och mår skapligt bra! Lite öm här och där och vissa rörelser är svåra, men det går nog över snart. Har inte tagit några smärtstillande idag iallafall. Har som träningsvärk i höger axel, fattar inte kopplingen där, men man brukar tydligen få det när de blåst upp magen. Märkligt! Och så ser jag gravid ut, typ 20onde veckan. Fiser ut luft lite pö om pö :P

När de körde ner mig till op tyckte de att jag var väldigt lugn, och när jag fick lägga mig på britsen fick jag smärtstillande via en kanyl i handen (hade ont i ryggen så smärtan ville vara med in i det sista). Och på det smärtstillandet flög jag kan jag säga! Såg färger och hörde musik i huvudet! De hade lite svårt att få kontakt med mig efter det och jag minns inte så mkt mer därifrån.

Sen vaknade jag upp och pratade med både mamma och pappa i telefon, sen sov jag nästan hela dagen. Har fått med mig stenarna i en liten burk, äckliga små saker. Att så små bollar kan skapa så mycket problem! Kan ta kort sen och lägga upp om någon vill se :P

Snipp snapp snut, och där var sagan slut!

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej! Jag fick stenarna med mej hem jag oxå. Har dom kvar ännu, tror jag. Jag op mej 1973, har aldrig haft on sen dess. Må så gott kram...

Datum: 2010-05-27 Tid: 11:29:11
Postat av: Therese

Jag hade oxå som träningsvärk där, kom ihåg de nu när jag läste att du har det. Och ja, magen är stor som ett hus! Jag vill gärna se stenarna:)

Datum: 2010-05-27 Tid: 17:08:43
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback