har jag glömt något?

Datum: 2010-05-18 Tid: 22:18:40

Jösses vad det är jobbigt att packa för två. Vad har jag glömt? Något har jag ju garanterat missat, det kan jag slå vad om. Det blev iaf en sportbag full med kläder till mig och Adrian + mina hygienartiklar där. Sen hans skötväska fullproppad med det jag brukar ha däri: några blöjor, våtservetter, mjölkersättning, nappflaskor (men de packar jag imorgon), reservnappar, min plånbok. Och för att göra det enkelt tar jag med ett helt paket blöjor vid sidan av. Kameran ligger här jämte mig, och den ska packas ner när jag orkar lyfta på röven... Har jag glömt något? Det skulle väl vara förståndet kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback