halloj igen

Datum: 2010-05-18 Tid: 11:39:41

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har varit ute hos mammi och tagit det lugnt. Och vet ni vad? Jag har faktiskt bakat, tro det eller ej! ;) Två gånger till och med, men den andra gången var för att första gången blev så misslyckad. Hehe!

Idag har jag varit på Skene lasarett, förberedande för operationen. Allt som sas där hade vi kunnat ta över telefon och blodprov hade jag kunnat ta här i Borås. Totalt onödigt! Men iofs, hade jag inte åkt dit hade jag inte blivit misstagen för att heta Lennart Svensson och vara född år -58. Fick med mig ett papper med dom uppgifterna som jag fick gå och lämna tillbaka, och fick då kontakt med den riktiga Lennart Svensson och tjötade bort lite tid med honom. Men det är inte skoj att föra ett samtal med någon och behöva säga "va?" efter varje gång han sa något. Mummel mummel, liksom.

Nu är jag och Adrian hemma. Tack mammi för att du skjutsade mig så tidigt imorses och passade Adrian under tiden jag var där! Nu ska jag försöka söva min son så jag kan få lite sömn. Imorgon drar vi oss upp till Österbybruk, sen på fredag åker jag och Adrian till Knivsta. Ser fram emot det! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny!

Jävligt nice blogg du har =)

Datum: 2010-05-18 Tid: 11:58:55
http://jennymahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback