gick inge vidare

Datum: 2010-05-18 Tid: 18:15:16

Mötet med socialtjänsten gav inte det jag hoppades på. Jag ville ju ha en hemterapeut, eller "hemma-hosare" som det också kallas, men det verkar totalt omöjligt. Istället fick jag erbjudande om att bo på ett hem där det bor mammor som inte kan ta hand om sina barn själva pga olika orsaker (typ psykiska problem eller drogmissbruk och liknande, uppfattade jag det som). Eller lämna bort Adrian några dagar till en stödfamilj. Fett nej till båda de alternativen! När jag tackat nej till det så la hon det i mina händer, att jag skulle fråga familj och vänner. Precis det jag inte ville! Folk har liksom fullt upp med sina egna liv. Men det löser sig, har mammi, Veronika, Bexx och Patrik <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback