fanskapsgallblåsa!

Datum: 2010-05-23 Tid: 11:37:45

På onsdag åker gallblåsan väck, och det ska bli så jäkla skönt! Vaknade runt nio i morses och började få ont. Tog ett rövpiller och väckte pappa som tog hand om Adrian så jag fick sova bort smärtan. Tackar så mkt för det! Nu har jag fortfarande en molande värk kvar i ryggen, får väl se hur länge den sitter i. Jävla fanskapsgallblåsa!

Medan jag sov kom Tobbe (Monikas bror) förbi. Jag lyckades vara vaken en liten stund iaf. Han hade med sig lite saker till Adrian från när hans flickor var små: En jättefin speldosa man kan hänga upp med Nalle Puh, en mjuk skallerleksak och tre böcker. Tack så mycket =)

Och vi åker tydligen hem idag. Tycker det är trist jag, men kanske lika bra så man får ta det lite lugnt innan tisdag. Då ska jag lämna blodprov, sen har jag ett möte med familjerätten och ett telefonmöte med socialtjänsten. Jösses, låter som jag har något drogproblem eller nåt nu när jag skriver sådär :P Men blodprovet är för operationen, familjerätten för att börja sökandet av Adrians pappa och socialtjänsten för vilken hjälp jag kommer få efter op.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hmmphrr??

Runt kl:9.00 ???

Klockfan va bara 7.20 när du väckte mig. :-)

Datum: 2010-05-23 Tid: 13:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback