deal with it! ;)

Datum: 2010-05-11 Tid: 17:25:48

Puh! Puh! Puh! Adrian har knappt sovit något alls idag, så jag la honom i sin säng. Nu ligger han där och protesterar men det får han faktiskt göra ett litet tag. Mommy needs her alonetime, bara för fem minuter så jag får andas lite! Ska ta med mig en kopp kaffe ut på balkongen och njuta av en cigg, sen får vi se om Adrian fortfarande vill komma upp. Får se när jag får tid till att ta bilder på kläderna, men jag har ju faktiskt lovat. Och jag är en tös som står vid sitt ord! Oftast iaf ;)

Och till Adrians morfar, gammelfarmor och gammelfaster: Vi ser ut som vi ser ut, deal with it! ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har inget problem med mitt utseende.

Men dom jag möter kanske har det. :-)

Annars blir jag bara vackrare o vackrare för varje år som går.

Datum: 2010-05-11 Tid: 18:37:28
Postat av: Inger (Gammelfaster)

Ha ha ha.. jag har inga problem jag heller med mitt vackra yttre, var mest rädd att nån skulle bli avundsjuk ;P

Kram

Datum: 2010-05-12 Tid: 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback