bebiskläder

Datum: 2010-05-11 Tid: 00:53:51

Har inte blivit något fotande av kläderna inte, men det kommer imorgon. Det lovar jag! Ikväll har jag ägnat mig åt att mysa med Adrian (det är jätteroligt att försöka få honom att le!) och suttit vid datorn. Faktiskt så är det ju inte särskilt kul med internet egentligen, men man känner sig så lost utan!

På tal om kläder. O-m-g! Hädanefter tänker jag plocka ut kontanter när jag ska köpa kläder till Adrian. När man betalar med kort går det ju käpprakt åt helsicke! "Åh, den här bodyn kostar bara 99 kronor, den tar vi! Och dom här byxorna kostar bara 129 kronor, dom tar vi!" Ni ser: 228 kronor för två plagg! Som inte ens är tillräckligt stora för att få plats för mina fötter typ! Sanslöst. Kan ju meddela att notan slutade inte på ynka 228 kronor heller, I wish liksom.

Och det är som en del vänner sa under min graviditet: "Du kommer pimpa din unge!" och jag svarade "Näädå, inte alls!". Jag gick med inställningen att begagnat minsann funkar lika bra som nytt, och det är skonsammare mot plånboken dessutom. Men nu? Ja, begagnat är bra om det är i riktigt bra skick, men minsta lilla noppra i kläderna så nej tack! Eller nu kanske jag överdrev, men ja. Jag måste tycka att kläderna är riktigt fina för att jag ska sätta dom på Adrian. Visst är det lite löjligt?

Men som sagt. Imorgon visar jag det jag köpte idag, och även lite andra fina kläder som hänger i Adrians garderob. Tänker även visa er fina bilder på den stolta morfadern och gammelfaster när de var här på besök ^^
See you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket. Ja tur hade vi iallafall!



Ja du, vet inte om jag har lugnet att åka till Borås när det väl sätter igång:)



Hoppas allt är bra med dej och din lilla Adrian, och Grattis lite förrsent:)

Datum: 2010-05-11 Tid: 08:59:20
http://emmaenilsson.blogg.se/
Postat av: Morfar

Men jösses!

Tänker du lägga ut ännu mer bilder på mig.

Men då kan du väl iallafall fixa till min hårfärg först. :-)

Datum: 2010-05-11 Tid: 10:10:22
Postat av: Farmor

Han är fåfäng din morfar vill jag lova. Kram :)

Datum: 2010-05-11 Tid: 10:55:34
Postat av: Farmor

Jag menade naturligtvis Adrians morfar, ifall någon skulle undra.....

Datum: 2010-05-11 Tid: 10:59:52
Postat av: "Gammelfaster"

Herre Gud, jag säger som Morfar.. du kan väl retuschera bilderna lite ;P

Kram

Datum: 2010-05-11 Tid: 15:35:33
Postat av: Pappa

Morfar, farmor och fan och hans faster.....???

Nu får vi nog börja skriva våra namn så man vet vem man är??? :-)

Datum: 2010-05-11 Tid: 18:31:37
Postat av: Ingegerd

Ja Therese lägg ut bilder så vi får se Bosse, Inger, Adrian o Therese..

Datum: 2010-05-11 Tid: 19:15:27
Postat av: Inger

Oj va´snopen jag blev.. kan du skriva så långa meningar käre bror?! Fast det kanske bara är när du sms:ar som du är fåordig.. lättare med ett tangentbord än en liten "pluttig" mobil ;P Ha ha ha..

Kram

Datum: 2010-05-12 Tid: 21:43:01
Postat av: Bror

Japp. Det e bara vid sms.

En telefon har man för att ringa med. Punkt!

Men i och för sig så är ju bokstäverna jäkligt små. :-)

Datum: 2010-05-13 Tid: 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback