vet ni vaad?

Datum: 2010-03-14 Tid: 16:57:34

Jag har hittat alla tillbehör till min kamera för att kunna använda den! Jag har till och med lärt mig att jag kan sätta in minneskortet från kameran i datorn så ingen sladd behövs. Skitsmidigt ju =) Så är det något från mitt spännande liv som ni vill att jag ska dela med mig av i form av bilder så får ni säga till (inte för att jag förväntar mig det från mina icke-kommenterande bloggläsare, haha!)

Nu har jag lagt upp en film från i somras när jag var hos min bror på facebook. Vi åkte till ett badberg där man kunde hoppa från höga höjder (3, 5, 8, 10 och 12 meter). Har en film från när jag hoppar från tio meter som ni ska få se senare när jag lagt upp den på youtube =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback