varför kommer man aldrig på bra rubriker?

Datum: 2010-03-04 Tid: 13:37:54

Haha, kollar på Ellen DeGeneres på Kanal 5 nu. Sheldon från "The big bang theory" är där som gäst. Kul att se honom som privatperson och inte som den tönten han är i serien. Han pratar iofs lika töntigt som sin rollfigur ^^ Men ändå!

Igår när jag var hemma hos mammi så åkte hon och jag och hämtade Moa från scouterna, och när hon skulle hoppa in i bilen så hade dörren fryst fast. Hon drog och drog, och till slut flög dörren upp och Moa halkade rätt ner i en snöhög. Fasen vad vi skrattade, hela vägen hem till mammi. Allt skrattande resulterade i något jag aldrig varit med om förr: Jag kräktes. Skratta tills man spyr, otroligt! Någon som varit med om det?

En grej jag reagerade på när jag åkte hem från mammi: Det är torrt på vägarna på massa ställen nu! Det är ett äkta vårtecken =)

Nu ska jag slöa lite innan det är dags att ta sig ner till stan för en fika med en kollega. Kul att veta att de bryr sig om mig även när jag inte jobbar =)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback