tv för hela slanten ikväll

Datum: 2010-03-02 Tid: 20:04:49

Nu börjar min tv-kväll, och det ska bli så skönt!

Shoppingrundan med Emma slutade med att jag kom hem med amingsskydd, 3 nappflaskor och såna där skydd för bröstvårtan som man sätter på när bebisen ammar (om man har såriga bröstvårtor är dom bra så såren inte blir värre). Förstår ni vad jag menar? ;)

Sen träffade jag Patrik och vi åkte och käkade på Max. Mycket gott. Och så är jag nyss hemkommen från Nicole som bjöd på en kopp kaffe!

Imorgon har jag inga planer, och därmed kommer jag inte göra ett dugg!

Kommentarer
Postat av: Theodora

Tusen tack för din kommentar hos mig! Så fint sagt, blev alldeles rörd.

Och från en mamma till en annan; Mitt bästa köp sådär inför bebisankomst är ett kit som du kan trycka bebisens hand och fot redan på BB! Man kommer aldrig minnas hur små de var den där första gången! Härligt att ha kvar!

Kramar!

Datum: 2010-03-03 Tid: 07:24:00
http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback