trista förmiddagar

Datum: 2010-03-09 Tid: 15:06:26

Att gå hemma dagarna i ända är faktiskt riktigt tråkigt! Speciellt när alla har sina jobb eller utbildningar att sköta. Vad ska man hitta på då? Jag har nog tyvärr kommit in i en riktigt ond cirkel som inte är lätt att ta sig ur. Jag vaknar, är megatrött, sätter mig och kollar på tv eller slår på datorn. Och spenderar hela förmiddan så. Jag vill hitta en hobby, men ingenting verkar roligt! Ingen som har något förslag?

Men jag ska nog inte klaga på mitt händelselösa liv, för snart är det full rulle med bebis och allt vad det innebär =) Och de flesta eftermiddagar så träffar jag ju oftast folk. Men det är förmiddagarna som är förbannat trista! Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, jag hatar damm! Vi har mörkt golv och vita möbler i vardagsrummet och det är lika dant! Solen behöver inte ens skina in, man ser dammet ändå! Bläe.



Sätt igång och gör en storstädning och laga massa matlådor som du bara kan värma på sen när du blivit mamma. Fan så skönt det kommer kännas då!

Datum: 2010-03-09 Tid: 15:44:22
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Patrik

Börja sticka :) haha

Datum: 2010-03-09 Tid: 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback