today

Datum: 2010-03-01 Tid: 19:19:54

Idag har både Bexx och Vischy varit här och fikat ^^ Bexx hjälpte ju även mig att dammsuga mot en slant (hon behöver pengar ibland och jag städhjälp, perfekt ju!). Fast blev inge planerande av babyshower. Istället åkte vi tre ner till Orion och käkade lunch. Medan vi åt kom två brudar och satte sig vid bordet jämte, varav den ena pratade högt om hur hon skulle få hennes pappa att betala en iphone åt henne. För helvete ungjävel, skaffa ett jobb och köp en själv! "Pappa betalar" är ett av de uttryck jag ogillar mest!

Efter vi käkat släppte Vischy av mig och Bexx i Knalleland där vi kiade runt lite. Efter ett tag träffade vi även lilla Bella ^^ Jag var faktiskt ovanligt bra på att inte köpa så mycket denna gången. Blev en väggljuslykta, 3 ljuslyktor på fot och spislock till plattorna. 250 spänn gick kalaset på. Inte så farligt!

Patrik kom och hämtade mig i Knalle sen. Så åkte vi till Subway i stan och käkade. Första gången jag åt där, var gott! ^^ Och nu är jag hemma och småplockar lite mellan varven =) Tycker det är mysigt att springa och plocka och dona. Men trött är jag, så ska bara läsa bloggar nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback