proppus mättus

Datum: 2010-03-07 Tid: 18:40:16

Proppus mättus efter potatisgratäng och en god köttbit! Tack för maten Patrik =) Vi har varit hos Malin Hagberg idag och köpt lite bebiskläder för billig peng (5-10 kronor plagget) och tjötat lite skit, och sen en snabbis till EK o hämtade en babygunga som också var väldigt prisvärd. Trots att jag klagade på att jag har dåligt med pengar så ville jag unna mig (eller ja, rättare sagt bebis) dessa saker. Får missunna mig något annat istället ;)

Har varit ute hos mammi i helgen. Ile frågar mig ofta varför jag sitter och smeker magen (det är skönt när den spänner) och det roliga är att det verkade smitta av sig. Såg flera gånger hur han själv gick och smekte sig på magen, haha!

Nu är jag så himla slö så det blir att inta soffläge resten av kvällen. Som alla andra kvällar då med andra ord =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback