ombokat möte =)

Datum: 2010-03-11 Tid: 11:35:49

Idag skulle en kvinna från en försäkringsbyrå komma hit och informera om olika bebisförsäkringar. Sånt är ju viktigt, men jag kände att "idag orkar jag bara inte". Som tur var ringde hon och bokade om tiden tills på måndag. Så idag har jag bara barnmorskan att klara av.

Sovit riktigt dåligt har jag gjort inatt med. Fya! Är en hel natts sömn för mycket begärt? Men är väl bara att vänja sig, kommer nog inte få alltför mycket sömn när bebis kommit, hehe!

Dags för kaffe och lite tv-tittande innan jag hoppar in in en dusch.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lyx me nån som kommer och informerar. Är hon från nå oberoende företag eller utsänd av exempelvis TryggHansa?

Hos oss ringer de typ dagarna efter man kommit hem från förlossningen och öppnar med kommentarer "Hej och gratttis till nya familjemedlemmen, visst vill ni försäkra det bästa ni har hos Oss" ;)

Datum: 2010-03-11 Tid: 14:34:29
Postat av: cicci

du får säkert sova mycket även fast bebben kommit! de brukar bara vakna och vilja äta och amma kan man ju göra fast man sover =)

Datum: 2010-03-11 Tid: 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback