officiellt helt slut

Datum: 2010-03-13 Tid: 17:53:48

Nu har de sista gästerna gett sig av, och jag är totalt slut. Men trevligt var det och tack så jättemycket för de fina presenterna! Tänker inte avslöja vad bebis har fått, men det kommer upp bilder om nån dag eller så. Var jättekul att ni ville komma och umgås och fira att bebis snart är här. Vi har gissat kön, födelsedatum, vikt och längd på bebis. Snart får vi se vem som har gissat bäst! När jag orkar ska jag skriva ner allas gissningar här i bloggen =)

Shiva (5 år) ville leka kurragömma med oss vuxna, hon var ju enda "stora" barnet. När det var min tur att leta och jag hittade henne så skriker hon "bu" så jag flyger flera meter. Ett under att inte vattnet gick där kan jag säga ;)

Om någon är sugen på glass och kakor så har jag överflöd kvar, bara komma och ta för er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback