nu är det dags!

Datum: 2010-03-12 Tid: 16:49:50

Ja, nu mina vänner, är det dags! För stekning av mina köttfärsbiffar. Har laddat upp med fryspåsar att ha på händerna medan jag knådar lagom stora biffar (har fobi för att ta i rått kött), pommesen ska strax in i ugnen och jag kan bara föreställa mig hur misslyckat detta kommer bli! Lets go!


Update;
Nu har vi ätit och jag har fått min dom. Patrik tyckte att biffarna smakade skit... gott! Inte nog med att han gillade potatismoset och ugnsstekta falukorven i förrgår, han rådiggade mina biffar. Så tydligen kan jag laga mat. Det var som fan. =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Duktig du :)

Datum: 2010-03-12 Tid: 22:29:25
Postat av: Patrik

niger och tackar för maten=)

Datum: 2010-03-12 Tid: 23:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback