möblera om?

Datum: 2010-03-11 Tid: 22:04:39

Nu har Malin vart här och fikat. Hon hade med sig kladdkakor (tror jag?) med cocostäcke, så jäääkla goda var dom! Hon måste baka åt mig nån dag. Och det är så roligt att prata med henne, för hon skrattar ofta. Man börjar ju nästan tro att man är rolig ;)

Planer på att möblera om har jag också. I vardagsrummet. Men då behöver jag hjälp av Patrik och han gör det inte gratis. Han kräver att jag ska laga mat igen! Och jag vill ju verkligen testa den möbleringen jag har tänkt, så då får jag offra min tid till att stå där det är männens tur att stå: vid spisen. Tänkte försöka slänga ihop några biffar, det har jag inte gjort förr och denna gången ska jag verkligen exprimentera vilt och galet! Inte ett enda recept ska följas och inga hämningar ska stå ivägen. Det kan bli totalt misslyckat. (Men han krävde ju bara att jag skulle laga mat, inte att det skulle vara gott)

Hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback