mkt besök

Datum: 2010-03-05 Tid: 13:45:10

Mammi har varit här på kaffe efter sitt läkarbesök. Sen ringde Nicole och frågade om hennes bror och hans dotter kunde få va här tills en vän till henne kom med nyckel hem till Nicole. (Smarta tjejen hade låst dörren som hon inte skulle gjort, för hennes bror ska vara hundvakt i helgen). Och snart kommer Vischy upp en sväng. Mkt kaffe blir det! ^^

Annars har jag inte en aning om vad jag ska hitta på resten av dagen. Får väl hoppas att Patrik inte är för trött efter jobbet så han orkar umgås ^^

Denna natten har varit pest och pina. Sån jäkla halsbränna har jag haft! Det blev till o med så illa så jag spydde. Spyr mycket numera. Så fräscht! Icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback