mätt i magen

Datum: 2010-03-11 Tid: 18:59:25

Mätt mätt mätt! Käkade ris och stekte lax, enkelt och gott. Hoppas på en smart unge nu då, men bör bli bättre på att äta fisk isåfall.

Snart kommer Malin G på kaffe, längesen man träffade henne. Vi bor i samma område, många man känner som bor här på Göta. Det är nice det!

Imorgon händer nästan inte ett skvatt! Ska sova tills jag vaknar och gärna lite till, sen ner till stan och fixa det sista inför babyshowern. Sen är jag bjuden på fest på kvällen, men det får jag allt se om jag orkar med. Skulle iofs vara roligt innan lillfisen kommer. Men vi får se helt enkelt. Behöver ju inte stanna så länge!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det är riktigt gott! klunk :D

Datum: 2010-03-11 Tid: 19:28:25
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback