massor på tv ikväll ju!

Datum: 2010-03-02 Tid: 14:05:34

Idag är allt en slödag. Precis vad jag behöver känner jag! ^^ Men klockan fyra ska jag möta Emma för att småshoppa lite nödvändigheter till bebis. Har läst runt lite på internet vad man behöver och inte behöver, men blöjor och nappflaskor kommer följa med hem idag iaf. =) Funny!!

Ikväll är det även tv-kväll som heter duga. Kanal 5 bjuder på premiärer må ni tro! Först "Dating in the dark", följt av "Desperate housewives" och avslutar med "Cougar town". Dating in the dark och Cougar town är helt nya program, ska bli spännande och se om de faller mig i smaken. DH har jag ju längtat efter sen i höstas. Kommer ladda upp med täcke och kuddar i soffan iaf. Och godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback