lille isak

Datum: 2010-03-15 Tid: 21:41:21

Måste bara säga att Malins son Isak som är 6 månader är en av de sötaste små snubbar jag någonsin träffat på! När jag skojar med småbarn och gör grimaser (stavning?) så börjar de flesta ungar störtböla. Denna cooling börjar bara garva! Han är inte ett dugg blyg heller, och nöjd med tillvaron mest hela tiden. En riktig skön unge! Att träffa honom gör också att jag längtar ännu mer efter min egna lilla bebis! Visst är han söt? Att hans mamma är grymt trevlig också gör ju inte saken sämre. Hoppas på att umgås mer med henne i framtiden, hon har nog dessutom flera bra tips till en ensamstående mamma eftersom hon är själv med Isak ^^

Denna spjälsäng ska jag få köpa av Malin! Härliga färger va!? =)


Imorgon har jag ett ärende på banken att uträtta, och efter det så blir det att besöka HeiDi och se hur hon bor. Skönt att komma ut lite nu när jag varit hemma i flera dagar. Vill helst inte gå ut när det är så jäklarns halt. Patrik har beställt pannkakor till middag imorgon. Vi har kommit på ett bra avtal ^^ Eftersom jag bara går hemma om dagarna så lagar jag mat lagom till han slutar jobba. Vi delar på matkostnaderna och lyckas jag laga nåt riktigt gott kan jag nog få Patrik att hjälpa mig med tex dammsugning eller liknande. I like it!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Maybe.

Jo, hon kan hon oxå!;)

Datum: 2010-03-15 Tid: 22:48:54
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

aww, så söt :)

Jätte fina färger på sängen, Lite ovanlig :) skoj.

Datum: 2010-03-16 Tid: 07:49:06
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback