kärt men lite pinsamt minne =)

Datum: 2010-03-02 Tid: 00:34:32

Har precis sysselsatt mig med att läsa StinaLee's blogg. Hon skrev ett roligt inlägg om att göra saker när ingen ser, eller blivit påkommen när man gjort något pinsamt och uppmanade sina läsare att "bikta sig" i kommenarsfältet. Ni kan läsa inlägget här.

Kom på en kär gammal historia från när jag gick i lågstadiet som jag minns med glädje. Jag gillade att sjunga medan jag satt på toa, och gjorde så även i skolan en gång. Och inte direkt diskret, utan golade på rejälgt högt! Till slut kom min fröken Gunilla och knackade på dörren, tackade för den fina konserten men påpekade att jag skulle dämpa mig lite. Mina klasskompisar kunde nämligen inte koncentrera sig därinne i klassrummet. Lite generad var jag allt när jag kom tillbaka.

Nuförtiden tycker jag att jag gör "pinsamma" saker väldigt ofta, tydligen tillräckligt ofta för att inte längre skämmas. Har du gjort något du tyckt varit riktigt pinsamt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback