gå igenom bebiskläderna nu =)

Datum: 2010-03-07 Tid: 22:24:19

Nu ska jag gå igenom de kläder jag köpte av Malin idag. Alltid lika roligt att inspektera närmare ^^ Malin trodde för övrigt att det är en tös i magen. Vi får väl se. Mindre än en månad kvar nu! Måste fixa batterier till babygungan med, vad det nu ska vara förnågra. Har jag inte kollat än.

Känns som om jag har det mesta fixat nu, så bebis får komma ut nu om h*n vill. Hoppas lillfisen är redo för det snart, för nu har en nerv i rumpan kommit i kläm. Mäkta irriterande, för jag kan inte gå ordentligt. Kunde jag iofs inte innan heller. Hej anka/ pingvin!

Och hörreni! Hur skönt är det inte att solen varit framme flera dagar i sträck nu? Snön smälter och man kan vara ute utan att ens frysa, lovely! Tycker inte det behöver komma mer snö nu, vill inte halka runt med barnvagnen sen ;)

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback