första dagen "hemma"

Datum: 2010-03-25 Tid: 00:04:23

Första dagen "hemma" från sjukhuset har gått väldigt bra. Både mammi och syster har hjälpt till med lillkillen och han äter som han ska, var lite orolig att det skulle krångla mest. Men min son är en väldigt snäll liten unge måste jag säga =)

Tiden på BB var väldigt bra och personalen helt underbara. De ställde upp till 100% och jag fick nog lite särbehandling tror jag för att jag är ensamstående. Ingen annan än pappan får ju egentligen komma upp på avdelningen, men både mammi, Patrik och Emma har varit dit. Sen har Veronika, Shiva, Jessica och Irma varit upp och hälsat på också, fast då fick vi åka ner och möta dom.

När mammi kom och hämtade oss och vi åkte från sjukhuset tittade jag på Adrian och då kom tårarna. Då föll verkligheten på att jag har blivit mamma till en underbart fin liten pojke!

Tidigare när mammi bytte blöja på Adrian så sprutlackerade han ner hela filten med bajj, tror nog mormor fick lite på sig också. Haha! Och nu sitter hon och hennes granne och leker med Adrians underläpp. Det har roat dom ett bra tag! Har filmat så lägger ut en film sen när jag kommit hem till mig.

Nu ska jag och Adrian lägga oss. Ska bli intressant att se hur många timmars sömn man får inatt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback