även gravida kan dansa breakdance!

Datum: 2010-03-16 Tid: 19:06:30

Som jag redan har sagt så är det ju totalt livsfarligt att gå ut nu när det är så halt ute. Och det kan jag sannerligen skriva under på nu! När jag klev av bussen på väg till Malin höll det på att gå illa! Kan liknas med att jag körde ett breakdance-move: när man slänger sig bakåt, men med fötterna fortfarande på marken, och tar emot sig med en hand. Jäkligt smidigt må jag säga med tanke på att jag har kalaskulan på magen. Dock var det inte så lätt att ta sig upp från den ställningen... Men med ytterligare lite med break dance lyckades jag: Handen fortfarande på marken, snurra runt så magen pekade neråt istället för ryggen och sen krångla sig upp.

Från denna position (fast båda fötterna på marken):

Till denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback