vilken bra dag!

Datum: 2010-06-03 Tid: 20:19:42

Först var det ju spädis idag, riktigt kul att vi är tillbaka där. De sa en sak också som gjorde mig väldigt glad: Du har inte sett såhär pigg och frisk ut så länge vi har känt dig! Och känner mig piggare än på länge faktiskt =) Vi bakade pizza till lunch också, blev sviiiinigt gott! Dessutom sa de självklart att Adrian har blivit så stor sen sist, och det märker ju till och med jag =) Mammas stora pojke ju!

Efter spädis gick jag och en annan mamma med våra söner till stadsparken. Årets första mjukglass är äten =) Hade en mysig dag, vi umgicks nästan fem timmar efter spädis! =)

Och nu när jag och Adrian kommit hem efter nästan 11 timmar i stan så har vi legat på golvet på en filt och myst. Vi har lyssnat på ena cdskivan med barnvisor som jag köpte =) Sjunger med i dom som jag kan, det är så himla mysigt! Och jag hörde honom skratta på riktigt första gången! Det var det gulligaste jag någonsin hört! Ett riktigt kuttrande skratt bjöd han på. Aaaw!

Hörs kanske senare! =)


(Inte bild från idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback