våran dag blev bra!

Datum: 2010-06-06 Tid: 18:01:22

Idag har jag och Adrian varit och hälsat på Malin och Isak, trevligt som alltid! =) Fick mig en promenad också på vägen dit då bussarna inte passade in alls bra, bussen som går härifrån gick senare än jag trodde och jag orkade inte vänta. Bestämde mig att gå till en busshållplats där bussen till Kristineberg går förbi, men då var det en halvtimme kvar tills den skulle komma. Fick gå till södra och ta den därifrån istället, aldrig att jag går upp för den jäkla backen som går upp till k-berg. Det är alltid lika kul att prata med Malin iallafall. Hon är trevlig hon!

På promenaden hem var Adrian inte alls glad! Men det var bara att fortsätta promenera och försöka trösta så gott det gick. Har ju ingen bra mössa till honom mot solen och ville då inte ta upp honom ur vagnen. Vaaarma blev vi båda två. Emma och Koffa väntade här utanför när vi kom hem, och mammi kom precis då också. Mammi frågade igår om hon fick ha honom över natten inatt =) Så när dom åkte så tog jag, Emma och Koffa en lonkero (det är ungefär som en grape-drink på 5,5 % alkohol) på balkongen. Den satt inte fel kan jag säga, men lite lullig blev jag allt ;) Öppnade en till sen, och delade med Koffa, och har fortfarande inte druckit upp den. Öppnade den för över en timme sen men den smakade inge vidare, haha! Och Patrik kom upp med käk. =)

Jag ska passa på att städa hela lägenheten ikväll när min lilla fis inte är hemma och kan avbryta. Damer och herrar, jag ska storstäda! Försök att föreställa er det alltså, det hör inte till vanligheterna ;) Kanske ska lyssna på Astrid Lindgren-skivan under tiden? Hehe!

Och att folk kan snacka sån skit om mig!? För det första så känner de inte mig längre för det var närmare två år sen vi umgicks på riktigt och jag är inte alls samma människa som då. Och för det andra så är ingenting av det jag fick höra sant! Patetiskt säger jag bara. Men tycker dom det är kul så bjuder jag på det. Jag är ju ganska generös av mig, så varsågod! =) Och hör ni något om mig, fråga mig om det är sant eller inte istället för att tro på skitsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback