våran dag

Datum: 2010-06-05 Tid: 19:21:53

Stackars lilla flickan såg inte alls ut att må bra. Fy fy fy! Rachel är så jävla stark som klarar av den här situationen så bra som hon gör! Kul också att hon blev så glad över presenten som Adrian hade till Hailey ;) De ska ju gifta sig när de blir stora. Har vi bestämt!

Efter sjukhuset käkade jag och Patrik lunch i stan. Gott med egenkomponerad sallad! Adrian satt duktigt i sin bilbarnstol också så mamma fick äta i lugn och ro. Tack lillfisen, verkligen uppskattat ;)

Nu har vi varit hemma några timmar o bara slöat. Jag blir såå trött i denna värmen! Adrian också verkar det som, för han är smågnällig mest hela tiden. Han har badat ikväll och efter det blev han gladare! Nu håller Adrian på och leker fotomodell, och Patrik är fotografen. De ser ut att ha väldigt kul. Jag får lite ensamtid, så jag slappar här och dricker kaffe! Och tjuvkikar på dom. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback