slöa söndag!

Datum: 2010-06-20 Tid: 12:39:37

Puhuu, nu har jag och Adrian varit till affären en sväng. Självklart somnade han i vagnen och jag tänkte lägga mig och vila när vi kom hem. Men direkt när vi kom innanför dörren så vaknade han. Typiskt! Men vi ska ändå ligga i soffan en stund och mysa lite, just nu orkar jag inte annat, och vill inte annat heller =)

Känner att jag måste förklara en sak också: Jag är väldigt engagerad i Rachel och hennes lilla tjej, och det har folk märkt och säger till mig att jag har en son som måste komma i första hand. Självklart kommer han och hans behov i första hand! Men samtidigt är läget så pass illa med lilla Hailey, och då kan jag inte bara sitta på röven och göra ingenting! Då mår jag ännu sämre och det skulle påverka Adrian mer än det gör nu. Om han ens blir påverkad? Den tiden jag ägnar åt att prata med Rachel eller annat är då Adrian sover.

Iallafall så har jag skapat en grupp på facebook där vi letar efter en donator som matchar Hailey. Nu har jag ingen aning om hur man går tillväga för att lämna det där blodprovet för att möjligtvis bli Haileys donator, men den informationen kommer jag få reda på snart. Gruppen skapades igår och närmare 30 personer har anmält sig att vara villiga att testa sig, och de flesta känner inte ens Rachel och Hailey! Hur snällt är inte det? Nog finns det väl några som tror att det är en stödgrupp eller för "att det ser bra ut" som gått med, men vi får se. Hoppas och håller alla tummar för att det går att få fram en donator på detta sätt! Vill du testa dig och se om du är en möjlig donator? Gå med i gruppen "Hailey, 2 månader, behöver en benmärgsdonator akut!" på facebook eller kontakta mig via bloggen eller mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback