spädis, avbokat möte och pannkakor!

Datum: 2010-06-10 Tid: 14:46:50

Alltid lika kul att vara på spädis. Slappna av och bara vara, och personalen hjälper med än gärna till med barnen =) Behövligt för en trött, ensamstående mamma. Idag var vi bara två mammor och barn där, en mamma har flyttat till sthlm, Rachel är ju med prinsessan på sjukan och den femte mamman vet jag inte varför hon inte kom. Fick mata lille Marcus också, han väger ingenting i jämförelse med Adrian. Skiljer en månad mellan pojkarna, men skulle tro att Marcus växer till sig rätt fort ^^

Om en kvart ska jag egentligen vara på möte, men jag orkar verkligen inte idag. Ringde dit tidigare och skulle meddela att jag inte kommer, men hon var inte inne. Lämnade namn och telefonnummer till hennes kollega, men hon har fortfarande inte ringt upp. Oh well, hon ringer väl snart...

Nu ska jag göra pannkakssmet, Patrik har beställt pannkakor idag. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback