sovmorgon idag!

Datum: 2010-06-26 Tid: 13:02:31

Idag gav Adrian mig en redig sovmorgon! Han vaknade klockan sex för att äta, men mamman var inte redo för att starta dagen så tidigt! Så jag la honom i sängen efteråt, så sov vi till tio =)

Nu ligger lillfisen och sover middag, och när han vaknar ska han äta och sen åker vi till sjukhuset och hälsar på Rachel.

Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Ska väl försöka göra lite nytta här hemma, men det får bli när värmen lagt sig. Det blir så varmt härinne när solen ligger på, men vill inte öppna balkongdörren utifall någon getingjävel skulle leta sig in här. Patrik är ju på Gotland, så har ingen som kan döda den åt mig ;) Ni minns väl när jag ringde Patrik tidigt på morgonen och bad honom komma hit och döda den? Slet upp Adrian med babysitter och allt och sprang in i mitt sovrum. Shit så töntig man kan va!

Nu ska jag också vila lite. Men slår vad om att Adrian vaknar när jag lägger mig ner. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback