sommar!

Datum: 2010-06-28 Tid: 21:18:50

Nu är det verkligen sommar och alldeles för varmt för värmekänsliga mig. Adrian lider också av värmen, gud så han svettas! Inte roligt ju, för är det för varmt vill jag helst inte gå ut. Blir röd som en tomat i facet, inte alls roligt.

Får se vad som hittas på imorgon, idag har vi bara tagit det lugnt och det har varit såå skönt! Ska se om någon vill göra mig sällskap på stan en sväng imorgon =) Får hålla mig i skuggan och hoppas på att det blåser mkt!

Adrian hjärtat sover nu, skönt för både honom och mig! Han har varit såå mysig idag, men även såå dryg till och från. Men jag skyller på värmen. När han är på sitt glada humör så är de jobbiga stunderna med honom som bortblåsta =)

Jaja, jag svamlar på som vanligt. Strax stänga av datorn, sen sova =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

"Strax stänga av datorn, sen sova" ????

Jo tjena. :-)

Datum: 2010-06-28 Tid: 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback