skitunge ena stunden, gosunge andra!

Datum: 2010-06-28 Tid: 01:35:16

Blev det tidigt i säng eller? Nää. Men det var väl lika bra det, lillfisen vaknade för ett tag sen och ville käka. Det är så mys att sitta i soffan och ge honom matt mitt i natten, allt är så tyst och skönt! Det enda jobbiga är att det tar lite tid att värma flaskan...

Ser framemot dagen som är helt oplanerad =) Men ska se till att fylla dagen med massa mys, och får hoppas på att Adrian-Padrian är på goare humör idag! Dock hade vi en sån jäkla rolig stund under kvällen ikväll, Adrian fick mig att skratta tills jag grät!! Han pratar på som en galning nu och ler med hela fejjan, så underbart go är han! Sista ordet ska han ha också. Veem brås han på? ;)

Nej, natti på er!

Får man inte äta ifred ens!?!?!?




Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack så jättemycket :) Du hade en väldigt söt liten kille själv ser jag :) Skönt att du fick en snabb förlossning.. Det är ju verkligen så olika för alla.. Lycka till med allt i fortsättningen :)

Datum: 2010-06-28 Tid: 08:56:09
http://barnimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback