se skillnaden!

Datum: 2010-06-30 Tid: 23:42:41

Nu är det dags att sova. Blev lite sent igen, men det skiter vi i! Är iallafall grymt stolt över mig själv att jag bara rökt 2 bloss idag. En del säger att det är fusk, men jag säger "lär er fatta skillnaden!". 2 fjuttiga bloss mot ett helt paket. Stooor skillnad! Muppar. Har fått frågor om jag inte ska använda nikotinplåster eller liknande. Men varför ersätta ett beroende med ett annat? Det är ju bara korkat.

Imorgon är det spädis =) Ser jag fram emot! Det är sommaravslutning, för sen går ledarna på semester. Och mammi skulle ha hämtat Adrian imorgon eftermiddag, men hon tar honom på fredag istället. Då ska jag och Emma-mannen på "Eclipse", tredje och sista twilightfilmen =) Därefter går vi nog o tar en cider på Lilla Krogen, längesen man drack där ;)

Ne. Natti på er!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

jag tycker du är skitduktig med rökandet. 2 bloss är ju ingenting.

Datum: 2010-07-01 Tid: 18:47:47
http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback