miniapotek

Datum: 2010-06-08 Tid: 13:44:23

Nu är jag hemkommen från sjukhuset. Det blev inget benmärgsprov, utan Rachel och prinsessan ska åka till göteborg och göra det istället. De har bättre resurser där nämligen. Men ändå blev det ett par timmar på sjukhuset, och det var trevligt att sitta ute och snacka lite skit. Tack så jättemkt Bexx att du hjälpte mig med Adrian under tiden jag var upp till avdelningen =)

Har även köpt hem ett miniapotek till Adrian, nu finns det alvedon och grejjer. Mer saker behövs, men det får bli senare. Det nödvändigaste köptes nu.

Och nu är jag såå trött! Sov ju inte mer än 1,5 timme inatt, så när sonen somnar för natten, då ska mamman också sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback