ingen sol idag =)

Datum: 2010-06-07 Tid: 12:22:39

Skönt att ha det ordentligt städat nu. Men fan så tråkigt det är! Damma o skura är inga problem, men dammsugningen. Ush. Efter städningen belönade jag mig med en kall cider. Men den tog över två timmar att dricka upp. Den som spar han har, eller vadå? Vet icke!

Inatt har jag allt sovit! Vaknade vid fem av ren vana tror jag, men somnade fort om igen. Gick upp för kanske en timme sen. Mitt lilla hjärta kommer hem om ca en timme, då ska vi mysa och busa! Saknat honom ju =)

Det är inge bra väder här i Borås idag, rätt skönt efter flera dagar med gassande sol. Fast jag är nog ensam om att tycka det tror jag.

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Du är inte ensam om att tycka det,

Jag blev ganska glad i morse när jag såg att det regnade :)

Datum: 2010-06-07 Tid: 13:39:41
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback