inaktiv

Datum: 2010-06-15 Tid: 14:02:39

Snacka om att man blir inaktiv när det gäller bloggen när man är hemma hos mammi. Man känner bara för att slappa och umgås här =)

Men lite saker har vi allt hunnit med! Bland annat har vi varit och hälsat på bror och hans familj. Det var mycket trevligt och det är alltid lika kul och se småfisarna! Längtar tills ungarna blir större och börjar leka med varandra och fattar att de är kusiner. När jag var liten och lekte (tänkte skriva umgicks, haha!) med mina kusiner i Knivsta sprang jag alltid och gömde mig när vi skulle åka hem... Och mina kusiner sa "Nää, hon är inte här! Hon har redan åkt hem!" för att skydda mig. Haha, sicka minnen =)

Och idag har jag och Adrian varit på Moas skolavslutning. Puh, säger jag bara. Adrian var en liten ängel i kyrkan, men det är inte lätt att ta fina kort och hålla koll på bebis samtidigt. Mammi kunde inte vara med idag, för hon opererade handleden. Men nu har iallafall Moa klarat av mellanstadiet, nästa år är det högstadiet som gäller. Jösses unge, sluta bli stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback