home again

Datum: 2010-06-02 Tid: 14:21:54

Var nice att vara ute hos mammi lite! Mammi tog hand om Adrian medan jag åkte till sjukhuset en stund för att avlasta Rachel lite, hennes dotter Hailey är dålig =( Stackars lilla flicka, hon är 2 veckor yngre än Adrian. Hoppas lilla prinsessan blir frisk snart! Förutom det har vi haft det bra.

Varit i Knalleland idag. Köpt lite nödvändigt till Adrian (jag skulle köpa, men Ile betalade på mammis initiativ). Kom hem med våtservetter, solskyddsfaktor (fast läste nu att barn under ett år inte ska använda sånt...) och en kudde till barnvagnen med örngott. Hade jag vetat att dom skulle betala hade jag inte valt bort badkappan i polis-stuk ;) Eller säger man badkappa? Iallafall sån handduk som man man trär över huvudet så är det en luva på också.

Hade fått hem de 2 cd-skivor jag beställt till Adrian i brevlådan idag. Skitkul tyckte jag, tills den nuvarande dvdn som sitter i spelaren inte vill komma ut! Så att sitta med honom och sjunga med i de visor jag kan får bli om ett par timmar. Patrik skulle kolla om han kunde hjälpa mig. Patrik, riddaren i skinande rustning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback