hem-terapeut?

Datum: 2010-06-17 Tid: 18:49:08

Spädis var lika kul som alltid =) Haft möte där också med en tjej från barn och familj-socialen. De ska utreda om jag ska få en hem-terapeut eller ej. Jag vill gärna ha en som stöd i min roll som ensamstående mamma, som kan komma med tips och råd när det gäller Adrian och vardagliga saker och med storhandling etc.

Efter spädbarnsgruppen gick jag på stan med en av mammorna där. Vi har aldrig umgåtts utanför spädis, men vi hade riktigt trevligt =) Har bland annat köpt ett par shorts till mig och en keps till Adrian, det behövde vi! ^^

Annars har jag inget nytt att komma med just nu tror jag. Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback