helt otroligt

Datum: 2010-06-23 Tid: 20:50:22

Intresset för att hjälpa Hailey och Rachel har visat sig vara otroligt stort! Även om inte tidningarna skrev om facebook-gruppen (som jag bad dom om när jag kontaktade dom) så har vi ändå snart 1000 medlemmar, alla lika angelägna om att hjälpa till på olika sätt. Jag tycker facebook-gruppen är bra, där ser man gemenskapen svart på vitt! Dessutom kan jag gå ut med information om hur Hailey mår, det är det jättemånga som undrar.

Det är även jättemånga som har anmält sig till Tobiasregistret! Det är hur kul som helst att höra. Något jag har tagit initiativ till som har blivit så himla stort, det trodde jag aldrig. Som kan rädda andras liv! Jag är stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback